1 2 3
Biznesowy sukces "Sukces w biznesie jest jak jazda na rowerze. Albo jedziesz naprzód, albo upadasz."   H. Jackson Brown

Firmowa strona internetowa

Treść dodano: 21-02-2012, Tagi: klient, internet,

Działając w obecnych warunkach rynkowych każda szanująca się firma ma swoją stronę internetową. Służy ona przede wszystkim do prezentacji firmy, przedstawienia oferowanych usług czy produktów. W zależności od rodzaju działalności może także być galerią wykonanych prac czy listą firm, dla których pracowaliśmy. Nie można oczywiście zapominać o danych kontaktowych, a zwłaszcza telefonach i mailach, gdyż są to główne środki komunikacji z potencjalnymi klientami. Warto prowadzić dział aktualności, w którym możemy się pochwalić bieżącymi projektami lub ilością osób, które są naszymi klientami. Żeby jednak klient na naszą stronę internetową trafił to musi ona mieć łatwy do zapamiętania adres. Trzeba ją także pozycjonować, żeby była widoczna w górnych wynikach wyszukiwania najpopularniejszych wyszukiwarek. Praktyka pokazuje bowiem, że 90% osób szukając informacji korzysta z wyszukiwarek, a potem interesuje ich tylko pierwsza strona wyników wyszukiwania. W osiąganiu takich wyników z pomocą przychodzą firmy, które profesjonalne świadczą usługi pozycjonowania.

Komunikacja z klientami

Treść dodano: 21-02-2012, Tagi: produkty, klient, strona internetowa

W obecnych czasach coraz wyraźniej widać, że czas to pieniądz. Klienci są zabiegani, mają mnóstwo na głowie. Żeby do nich dotrzeć i utrzymać ich zainteresowanie trzeba więc umiejętnie podejść do tematu. Głównym źródłem informacji dla potencjalnych klientów jest Internet. Jeśli więc mamy własną stronę internetową, to warto na niej zamieścić formularz kontaktowy, który umożliwi kontakt z nami. Trzeba jednak pamiętać, że klienci nie lubią zbyt długo czekać na odpowiedź. Jeśli więc nie chcemy wypaść z rynku to na pytania od klientów, prośby o oferty czy maile trzeba odpowiadać szybko, najlepiej tego samego dnia. Jeśli nie mamy możliwości przygotować oferty, o którą prosi klient, warto napisać krótkiego maila z podziękowaniem za złożenie zapytania i z informacją, kiedy oferta zostanie przesłana. Dzięki temu zyskujemy profesjonalny wizerunek w oczach potencjalnego klienta, który czuje się ważny. Być może dzięki temu wybierze właśnie naszą ofertę, a nie ofertę innej firmy, z którą kontakt był gorszy.

Pozycjonowanie stron

Treść dodano: 21-02-2012, Tagi: strona internetowa,

Firmowa strona internetowa to nie wszystko. Żeby była dostępna dla potencjalnych klientów i znajdywana przez nich w gąszczu innych stron internetowych musi być dobrze pozycjonowana. Pozycjonowanie to nic innego jak zespół działań, które powodują, że nasza witryna jest szybciej i wyżej plasowana w wynikach wyszukiwań. Działania te w dużej mierze polegają na stworzeniu listy słów kluczowych, które najlepiej opisują działalność naszej firmy i które mogę być wpisywane w wyszukiwarki przez potencjalnych klientów. Firmy, które świadczą usługi pozycjonowania pomagają dobrać te słowa i podejmują działania, dzięki którym nasza firma będzie powiązana z tymi słowami w wielu miejscach w Internecie. Im bowiem więcej odnośników zewnętrznych do naszej strony tym lepiej. Wyżej plasowane są także strony, które mają wyższy Page Rank – wskaźnik, który określa jakość witryny. Pozycjonowanie to działanie długofalowe, dlatego podejmując współpracę z firmą, która świadczy tego typu usługi nie można żądać natychmiastowych efektów. Często pojawiają się one dopiero po kilku miesiącach.


poprzednia     1 [2] 3     następna
 
Copyright www.milleniumproject.pl