1 2 3
Biznesowy sukces "Sukces w biznesie jest jak jazda na rowerze. Albo jedziesz naprzód, albo upadasz."   H. Jackson Brown

Jak zdobyć klienta przez Internet

Każda firma do swojego działania potrzebuje klientów, którzy będą korzystać z oferowanych przez nią usług lub kupować oferowane przez nią produkty. W obecnych czasach coraz trudniej zdobyć klientów, gdyż konkurencja w niemal wszystkich dziedzinach jest ogromna. Z pomocą przychodzi Internet, który jest medium, za pomocą którego możemy dotrzeć do potencjalnych klientów. Jeśli chcemy dotrzeć do klientów indywidualnych, którzy spełniają określone warunki np. wiek, miejsce zamieszkania itp. warto na miejsce reklamy wybrać serwisy, które są do nich skierowane. Dzięki temu dotrzemy do wybranej grupy docelowej. Można także wykonać mailing, który sprawi, że informacja o produktach dotrze do szerokiego grona osób. Ostatnio coraz popularniejsze stają serwisy oferujące zakupy grupowe. Dzięki nim usługi czy produkty dostępne przez tego typu serwisy w promocyjnych cenach mogą zachęcić klientów do skorzystania z nich. Tacy klienci zadowoleni z obsługi czy z produktów prawdopodobnie do nas wrócą, a także polecą nas swoim znajomym.

Reklama w Google

Wyszukiwarka Google jest na pierwszym miejscu w rankingu wyszukiwarek używanych przez internautów w Polsce. Jest to więc doskonałe miejsce do zareklamowania swoich produktów. Oprócz pozycjonowania strony czyli starania się, żeby pojawiła się ona na pierwszej stronie wyników wyszukiwania można wykupić reklamę płatną czyli Google Adwords. Reklamy te są widoczne powyżej i obok wyników wyszukiwania. Wyświetlanie reklam jest definiowane poprzez ustalenie słów kluczowych, po których wpisaniu ukaże się reklama. Dzięki temu osoba, która wpisze w wyszukiwarkę mieszkania w Warszawie jest z pewnością dobrym odbiorcą reklamy pośrednika czy developera ze stolicy. Dzięki odpowiedniemu zdefiniowaniu słów kluczowych reklamodawca wie, że jego reklamy nie będą oglądali poszukujący mieszkań np. w Sopocie, gdyż im ta reklama się nie wyświetli. Co ważne w usłudze Google Adwords płaci się wyłącznie za wyniki czyli za kliknięcia w reklamę. Samo wyświetlanie nie generuje kosztów. Wyniki działań reklamowych można na bieżąco oglądać w formie raportów.

Strona internetowa, która zarabia

Przedsiębiorcy oczekują, że posiadana strona internetowa zagwarantuje, że klienci będą walić do firmy drzwiami i oknami. Co często nie udaje się firmom udaje się osobom prywatnym. Zdarza się bowiem, że strony prywatne stają się narzędziem do zarabiania i to całkiem niemałych kwot. Sukces może odnieść prowadzenie ciekawego bloga, forum internetowego czy ciekawej strony dla pasjonatów jakiejś dziedziny. Sukces takich stron nie jest jednak natychmiastowy, choć czasem się zdarza. Tak było np. z sukcesem Facebooka, którego popularność rosła w gigantycznym tempie co było zaskoczeniem także i dla jego twórcy. Dzięki temu sukcesowi założyciel Facebooka jest teraz milionerem. Sukces witryny internetowej zależy przede wszystkim od popularności danej strony, a więc ilości unikalnych użytkowników, którzy ją odwiedzają oraz ilości odsłon. Zarabianie na stronach internetowych polega głównie na sprzedawaniu miejsca pod reklamy. Istnieje kilka systemów między innymi Adtaily, które umożliwiają właścicielom stron umieszczenie specjalnych miejsc pod bannery na swoich stronach, a reklamodawcom szybki zakup reklamy i samodzielne jej umieszczenie.


poprzednia     1 2 [3]
 
Copyright www.milleniumproject.pl