1 2 3
Biznesowy sukces "Sukces w biznesie jest jak jazda na rowerze. Albo jedziesz naprzód, albo upadasz."   H. Jackson Brown
Wpisy dla tagu: produkty

Firma w Internecie

Wraz z rozwojem Internetu rozwinęły się także możliwości jakie daje prowadzenie biznesów internetowych. Zarabianie pieniędzy przy użyciu Internetu, który jest używany jako narzędzie dotarcia do klienta jest nieograniczone. Badania pokazują, że większość osób w wieku produkcyjnym na co dzień korzysta z Internetu. Szukają oni przede wszystkim informacji, gdyż jest to najprostszy i najszybszy sposób. Niektórzy mówią, że jeśli Cię nie ma w Internecie to znaczy, że nie istniejesz. W związku z tym niemal każdy biznes, czy jest to szycie spodni czy usługi hydrauliczne, powinien być obecny w sieci. Wielu firmom, np. budowlanym wydawało się do tej pory, że ich usługi niedostępne przecież w sieci, nie muszą być tam obecne. Nic bardziej mylnego. Klienci poszukują informacji w sieci, opinii, realizacji, oferty, obszaru działania. Dobra strona internetowa, z opisem oferowanych usług, ze zdjęciami z realizacji może zdziałać więcej niż krótkie anonse w prasie. Internet staje się najbardziej popularnym medium – i to zarówno informacyjnym jak i reklamowym.

Komunikacja z klientami

Treść dodano: 21-02-2012, Tagi: produkty, klient, strona internetowa

W obecnych czasach coraz wyraźniej widać, że czas to pieniądz. Klienci są zabiegani, mają mnóstwo na głowie. Żeby do nich dotrzeć i utrzymać ich zainteresowanie trzeba więc umiejętnie podejść do tematu. Głównym źródłem informacji dla potencjalnych klientów jest Internet. Jeśli więc mamy własną stronę internetową, to warto na niej zamieścić formularz kontaktowy, który umożliwi kontakt z nami. Trzeba jednak pamiętać, że klienci nie lubią zbyt długo czekać na odpowiedź. Jeśli więc nie chcemy wypaść z rynku to na pytania od klientów, prośby o oferty czy maile trzeba odpowiadać szybko, najlepiej tego samego dnia. Jeśli nie mamy możliwości przygotować oferty, o którą prosi klient, warto napisać krótkiego maila z podziękowaniem za złożenie zapytania i z informacją, kiedy oferta zostanie przesłana. Dzięki temu zyskujemy profesjonalny wizerunek w oczach potencjalnego klienta, który czuje się ważny. Być może dzięki temu wybierze właśnie naszą ofertę, a nie ofertę innej firmy, z którą kontakt był gorszy.

Jak zdobyć klienta przez Internet

Każda firma do swojego działania potrzebuje klientów, którzy będą korzystać z oferowanych przez nią usług lub kupować oferowane przez nią produkty. W obecnych czasach coraz trudniej zdobyć klientów, gdyż konkurencja w niemal wszystkich dziedzinach jest ogromna. Z pomocą przychodzi Internet, który jest medium, za pomocą którego możemy dotrzeć do potencjalnych klientów. Jeśli chcemy dotrzeć do klientów indywidualnych, którzy spełniają określone warunki np. wiek, miejsce zamieszkania itp. warto na miejsce reklamy wybrać serwisy, które są do nich skierowane. Dzięki temu dotrzemy do wybranej grupy docelowej. Można także wykonać mailing, który sprawi, że informacja o produktach dotrze do szerokiego grona osób. Ostatnio coraz popularniejsze stają serwisy oferujące zakupy grupowe. Dzięki nim usługi czy produkty dostępne przez tego typu serwisy w promocyjnych cenach mogą zachęcić klientów do skorzystania z nich. Tacy klienci zadowoleni z obsługi czy z produktów prawdopodobnie do nas wrócą, a także polecą nas swoim znajomym.

 
Copyright www.milleniumproject.pl